Wednesday, December 29, 2010

JGN TUNGGU2!!! nnt terlepas~~~

aku sedar..
aku ini hanyalah kwn baikmu
aku boleh dikatakan jiranmu juga
tetapi..
aku juga ada perasaan
engkaulah cinta pertamaku...


sudah tiga hari berlalu tanpa kusedari
rase menyesal di hati, masih belum hilang sepenuhnya
aku tidak dapat meluahkan isi hatiku kepadanya
akibat terlepas peluang itu..aku terpaksa menunggumu
begitu terasa terseksanya menunggumu dalam masa 3 tahun ini..
apa yg pasti aku akan menunggumu...

(3 tahun selepas itu)
akhirnya tiba juga saat2 yg kutunggu...
ibumu memberi tahu aku bahawa engkau akan pulang pd hari ini
aku berasa sungguh gembira 
inilah masanya untuk aku memberitahu segalanya
ketika aku mahu menyambut engkau di kereta
engkau membawa pulang seorang lelaki..
... yg bergelar bakal suami bersamamu
hancur berkecai hatiku..

"mungkin itu bukan jodohku"


Itulah klau dah suke nape tunggu lama2? Kn dah terlepas~~
klau dah suker, pe lagi kahwin jelah!!
kekadang x yah cinta2... jodoh nie dtg sendiri
setiap org ade jodohnya yg tersendiri
so x yahla... gatal2 wat maksiat~~~ 



No comments:

Post a Comment